logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

حل مشکلات معیشتی اولویت دولت باشد

حل-مشکلات-معیشتی-اولویت-دولت-باشد
امام جمعه موقت ابهر گفت: دولت در خصوص حل مشکلات تورم و معیشت مردم اهتمام بیش‌تری داشته باشد و به برنامه‌ها وعده داده خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، گفت: شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله یحیی سنوار از رهبران حماس را به مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی بیان داشت: طبق گفته شهید حسن نصرالله یحیی سنوار رهبر و قائد من است، سنوار شخصیتی بود که ۲۳ در زندان رژیم کودک‌کش اسیر بود و بعد از آزادی یک لحظه هم از مبارزه با رژیم کودک‌کش کوتاهی نکرد و در پایان هم در مجاهدت در راه خدا به شهادت رسید.

امام جمعه موقت ابهر با تأکید بر اینکه مسئله اول جهان اسلام فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: وقایع مختلفی در غرب آسیا در حال وقوع بوده و مسلمانان عزادار عزیزان خود در یمن و فلسطین هستند.

وی به اظهارات بوش پدر رئیس‌جمهور وقت آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا اعلام کرده بود به‌دنبال نظم نوین جهانی و خاورمیانه جدید است و برای ایجاد این خاورمیانه با حزب‌الله می‌جنگند، اما آن‌ها از مقاومت جانانه گروه مقاومت غافل هستند.

شاهسوندی با توضیح اینکه دولت در خصوص حل مشکلات تورم و معیشت مردم اهتمام بیش‌تری داشته باشد، متذکر شد: دولت در خصوص دیپلماسی با دنیا هماهنگ عمل کرده اما در خصوص حل مشکلات معیشتی دچار کوتاهی و غفلت شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقتصاددانان نزدیک به دولت اعلام کرده است در این دو ماه میزان افزایش تورم سرسام‌آور بوده که البته رئیس‌ جمهور در هنگام انتخابات وعده‌های خوبی داد و امیدوار هستیم به صورت جدی برنامه و فعالیت‌های مربوط به حل مشکلات اقتصادی کشور را پیگیری کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹